Seminaris de desenvolupament continu

Posa’t al dia de la nova normativa de la llengua catalana

Ara fa un any i mig l’Institut d’Estudis Catalans va publicar l’Ortografia catalana i la Gramàtica de la llengua catalana, concebudes com la referència normativa del segle XXI. Per a un estudiant de filologia catalana, d’humanitats o de comunicació, així com per a qualsevol professional de la llengua i la comunicació, és imprescindible posar-se al dia dels canvis que ha comportat aquesta actualització de la normativa.

Aquest curs pretén que l’estudiant conegui els canvis més importants que comporta la nova normativa catalana. Més en concret, se centrarà en les construccions, trets i usos admesos arran d’aquestes publicacions i la repercussió que tenen en el registre formal de la llengua: ensenyament, Administració i mitjans de comunicació.

D’alguna manera, doncs, l’objectiu últim del curs és aprendre a aplicar de manera segura i fonamentada els preceptes i les orientacions de la nova normativa del català.

clock iconDurada:
1 mes
comment iconIdioma:
Català
show iconDedicació:
25 hores
calendar iconInici:
06 Febrer
info iconPreu:
Titulació: Certificat d'aprofitament de la UOC
ask-full iconPreguntes freqüents

Objectius
Competències
Procés de matrícula
clock iconDurada 1 mes (1 crèdit)
show iconDedicació 25 hores
calendar icon Inici: 06 Febrer
user icon
Professorat: Ona Domènech Bagaria, Anna Montserrat Ciurana i Marc Guarro López

Preu del curs

Matricula't

Objectius

Competències

• Conèixer les principals novetats que presenten l’Ortografia catalana (2017) i la Gramàtica de la llengua catalana (2016) de l’Institut d’Estudis Catalans.
  • Adquirir seguretat i destresa a l’hora d’aplicar-les.

1. Un nou enfocament de la normativa catalana.
  2. Principals novetats gramaticals: aspectes de morfologia i sintaxi.
  3. Principals novetats ortogràfiques.

Procés de matrícula

Omple el formulari de matrícula. El pagament es realitza en línia mitjançant TPV (pagament amb targeta de dèbit o crèdit per mitjà d'internet).

La UOC es reserva el dret d'anul·lar els cursos que no superin un mínim d'inscripcions. Els estudiants afectats podran optar per un canvi de curs o sol·licitar la devolució de la matrícula. Un cop hagin començat els cursos, no s'acceptaran anul·lacions de matrícula. Informació sobre el desistiment de matrícula »

Pref.Ex.: + 34
Telèfon fixEx.: 932532300