Seminaris Introducció a l’anàlisi tècnica aplicada als mercats

Aquest curs s’adreça a les persones que es vulguin iniciar en l’anàlisi gràfica dels mercats borsaris sense coneixements previs.

El seminari s’inicia amb uns coneixements bàsics del funcionament dels mercats borsaris, i a partir d’aquest coneixements s’adquireixen capacitats bàsiques de diagnòstic en la visualització del comportament de les empreses cotitzades.

clock iconDurada:
1 mes
comment iconIdioma:
show iconDedicació:
25 hores
calendar iconInici:
Properament
info iconPreu:
Titulació: Certificat de formació continuada de la UOC

Competències
Metodologia
Procés de matrícula
clock iconDurada 1 mes (1 crèdit)
user icon
Professorat: Joan Llobet / Salvador Torra
Preu del curs

• Adquirir coneixements bàsics de borsa.
  • Adquirir habilitats de l’anàlisi gràfica borsària.

Competències

• Capacitat de diagnòstic gràfic.
  • Utilització d’eines bàsiques de tendència.
  • Utilització d’eines bàsiques de suport i resistència.

Metodologia

• Metodologia en línia de qualitat seguint el model educatiu de la UOC, que garanteix el desenvolupament de les competències digitals dels estudiants.
  • Model dinàmic i flexible, centrat en l’estudiant, que permet conciliar la vida professional, la personal i l’acadèmica.
  • Campus Virtual propi de la UOC.
  • Aprenentatge col·laboratiu orientat a la participació i la construcció col·lectiva de coneixements i obert a l’experiència professional dels estudiants.
  • Acompanyament de l’estudiant en tot moment.
  • Recursos d’aprenentatge en un format integrat i innovador, que permeten desenvolupar les activitats d’aprenentatge i l’avaluació corresponent.
  • Aprenentatge basat en la pràctica (learning by doing) mitjançant plataformes gràfiques
  • Plantejament i resolució de reptes alineats i propers a la realitat professional.
  • Enfocament pràctic i professionalitzador, orientat a l’aplicabilitat.
  • Avaluació contínua i formativa, orientada a l’activitat d’aprenentatge, sense necessitat d’exàmens finals.
  • Retorn formatiu i personalitzat, que retroalimenta i millora el procés d’aprenentatge.
  • Professorat amb una gran formació professional.

1. La borsa: introducció al seu funcionament
  2. Filosofia de l’anàlisi tècnica
  3. Teoria de Dow. Potencial i debilitats
  4. Construcció de gràfics
  5. Línies de tendència. Generació d’expectatives
  6. Anàlisi gràfica mitjançant suports i resistències

Procés de matrícula

Omple el formulari de matrícula. El pagament es realitza en línia mitjançant TPV (pagament amb targeta de dèbit o crèdit per mitjà d'internet).

La UOC es reserva el dret d'anul·lar els cursos que no superin un mínim d'inscripcions. Els estudiants afectats podran optar per un canvi de curs o sol·licitar la devolució de la matrícula. Un cop hagin començat els cursos, no s'acceptaran anul·lacions de matrícula. Informació sobre el desistiment de matrícula »