Seminaris Introducció a l’estratègia de sistemes d’informació

Avui dia, les tecnologies de la informació i la comunicació resulten imprescindibles en qualsevol organització. D’una banda, l’objecte de negoci necessita el suport tecnològic per a ser dinàmic, eficient i eficaç, mentre que la tecnologia presta a l’organització capacitats inèdites per a la gestió d’un coneixement valuós per a la presa de decisions.

Els sistemes d’informació són al centre de l’estratègia corporativa i el seu correcte funcionament és fonamental en la producció de valor: constitueixen un actiu de ple dret. Però la implantació i l’explotació d’una tecnologia en constant evolució no està exempta de riscos, i la seva adopció mereix cautela i criteri si es volen aconseguir els objectius previstos.

Aquest curs introdueix els principals conceptes de l’estratègia tecnològica que posiciona els sistemes d’informació com a element clau de la transformació digital de l’organització gràcies a l’explotació efectiva del coneixement.

clock iconDurada:
1 mes
comment iconIdioma:
show iconDedicació:
25 hores
calendar iconInici:
26 Juny
info iconPreu:
Titulació: Certificat d'aprofitament de la UOC
ask-full iconPreguntes freqüents

Objectius
Metodologia
Procés de matrícula
clock iconDurada 1 mes (1 crèdit)
show iconDedicació 25 hores
calendar icon Inici: 26 Juny

Preu del curs

Matricula't

Objectius

• Comprendre la situació de les organitzacions davant dels reptes del context actual.
  • Identificar els objectius i analitzar els requisits estratègics de les organitzacions.
  • Comprendre el paper de la tecnologia i dels sistemes d’informació en les estratègies corporatives basades en el coneixement.
  • Plantejar estratègies tecnològiques simples concordes amb el context de les organitzacions.

Competències

Metodologia

El curs se centrarà en els conceptes més rellevants de l’estratègia de les organitzacions i en les possibilitats de la tecnologia actual per mitjà de la implantació i l’explotació de sistemes d’informació.

Els continguts es desenvoluparan combinant la teoria i la pràctica, de manera que es garanteixi que l’estudiant pugui crear ràpidament un corpus de coneixement extrapolable a qualsevol context. La teoria se centrarà principalment en la lectura de materials o articles que desenvolupen els conceptes necessaris per a comprendre els continguts (part d’aquests continguts poden estar en anglès), mentre que les activitats pràctiques desenvoluparan casos d’estudi representatius en els quals s’hauran d’aplicar els conceptes teòrics (poden incloure tasques cooperatives).

• Estratègia corporativa i de les tecnologies de la informació.
  • El sistema d’informació al centre de la transformació digital.
  • El cicle de la informació i del coneixement en l’organització.

Procés de matrícula

Omple el formulari de matrícula. El pagament es realitza en línia mitjançant TPV (pagament amb targeta de dèbit o crèdit per mitjà d'internet).

La UOC es reserva el dret d'anul·lar els cursos que no superin un mínim d'inscripcions. Els estudiants afectats podran optar per un canvi de curs o sol·licitar la devolució de la matrícula. Un cop hagin començat els cursos, no s'acceptaran anul·lacions de matrícula. Informació sobre el desistiment de matrícula »