Seminaris Identificació de patrons gràfics borsaris

Aquest curs s’adreça a les persones amb coneixements bàsics d’anàlisi tècnica que es vulguin iniciar en la utilització de patrons gràfics aplicats a la detecció de tendències en els mercats borsaris.

El seminari s’inicia amb la presentació dels patrons gràfics habituals tant de canvi com de continuació de tendència, inclosos els patrons d’ones d’Elliott amb el suport de Fibonacci.

clock iconDurada:
1 mes
comment iconIdioma:
show iconDedicació:
25 hores
calendar iconInici:
Properament
info iconPreu:
Titulació: Certificat de formació continuada de la UOC

Competències
Metodologia
Procés de matrícula
clock iconDurada 1 mes (1 crèdit)
user icon
Professorat: Joan Llobet / Salvador Torra
Preu del curs

• Adquirir coneixements bàsics de detecció de patrons borsaris.
  • Adquirir habilitats d’utilització d’eines de Fibonacci i Elliott.

Competències

• Capacitat de diagnòstic gràfic.
  • Utilització d’eines bàsiques d’Elliott.
  • Utilització d’eines bàsiques de Fibonacci.

Metodologia

• Metodologia en línia de qualitat seguint el model educatiu de la UOC, que garanteix el desenvolupament de les competències digitals dels estudiants.
  • Model dinàmic i flexible, centrat en l’estudiant, que permet conciliar la vida professional, la personal i l’acadèmica.
  • Campus Virtual propi de la UOC.
  • Aprenentatge col·laboratiu orientat a la participació i la construcció col·lectiva de coneixements i obert a l’experiència professional dels estudiants.
  • Acompanyament de l’estudiant en tot moment.
  • Recursos d’aprenentatge en un format integrat i innovador, que permeten desenvolupar les activitats d’aprenentatge i l’avaluació corresponent.
  • Aprenentatge basat en la pràctica (learning by doing) mitjançant plataformes gràfiques.
  • Plantejament i resolució de reptes alineats i propers a la realitat professional.
  • Enfocament pràctic i professionalitzador, orientat a l’aplicabilitat.
  • Avaluació contínua i formativa, orientada a l’activitat d’aprenentatge, sense necessitat d’exàmens finals.
  • Retorn formatiu i personalitzat, que retroalimenta i millora el procés d’aprenentatge.
  • Professorat amb una gran formació professional.

1. Patrons gràfics borsaris
  2. Figures tècniques de continuació de tendència
  3. Figures tècniques de canvi de tendència
  4. Fiabilitat estadística
  5. Patrons de la teoria d’Elliott i Fibonacci

Procés de matrícula

Omple el formulari de matrícula. El pagament es realitza en línia mitjançant TPV (pagament amb targeta de dèbit o crèdit per mitjà d'internet).

La UOC es reserva el dret d'anul·lar els cursos que no superin un mínim d'inscripcions. Els estudiants afectats podran optar per un canvi de curs o sol·licitar la devolució de la matrícula. Un cop hagin començat els cursos, no s'acceptaran anul·lacions de matrícula. Informació sobre el desistiment de matrícula »