Seminaris Crea la teva pròpia app educativa

Aquest curs d’iniciació ofereix una panoràmica teòrica i pràctica de les aplicacions educatives per a dispositius mòbils. La finalitat del curs és que els alumnes coneguin què són les aplicacions educatives, vegin diferents maneres d’utilitzar-les a l’aula, i aprenguin a crear-ne amb un procés senzill i adaptat a tots els nivells de competència tecnològica.

clock iconDurada:
1 mes
comment iconIdioma:
show iconDedicació:
25 hores
calendar iconInici:
16 Juny
info iconPreu:
Titulació: Certificat de formació continuada de la UOC

Presentació
Competències
Procés de matrícula
clock iconDurada 1 mes (1 crèdit)
user icon
Professorat: Olívia Gassol
Preu del curs

Presentació

L’enfocament que proposa el curs posa al centre la planificació pedagògica, i condiciona l’ús de les tecnologies digitals a la consecució dels objectius que es defineixen en el pla docent. Per fer-ho, es planteja un flux de treball que comença amb la determinació d’uns objectius pedagògics, continua amb la creació d’una història (storytelling) digital que permeti aglutinar els continguts que es proposen, i desemboca en la creació tècnica d’una aplicació mòbil (app) educativa multisistema, amb programari intermediari que facilita l’accés a la creació digital sense el requisit d’aprendre a programar.

• Saber què és una aplicació educativa, els seus usos i les seves funcions.
  • Identificar les característiques bàsiques de l’ecosistema digital de les aplicacions educatives.
  • Crear un pla pedagògic i un guió (storytelling) digital educatiu.
  • Crear continguts digitals i prototipar aplicacions educatives senzilles.
  • Desenvolupar una aplicació educativa senzilla amb App Inventor.

Competències

• Adquisició de les nocions bàsiques per entendre com funciona l’ecosistema actual de les aplicacions educatives.
  • Avaluació crítica d’una aplicació educativa i anàlisi de la idoneïtat dels seus objectius pedagògics.
  • Creació i desenvolupament d’un pla pedagògic per a un projecte educatiu digital senzill.
  • Creació i desenvolupament d’històries digitals senzilles (storytelling) amb objectius pedagògics.

1. Introducció a l’ecosistema de les apps educatives
  2. Planificació pedagògica per a projectes digitals
  3. Storytelling educatiu
  4. Prototipatge per al desenvolupament d’una app educativa
  5. Creació d’una app educativa amb programari intermediari

Procés de matrícula

Omple el formulari de matrícula. El pagament es realitza en línia mitjançant TPV (pagament amb targeta de dèbit o crèdit per mitjà d'internet).

La UOC es reserva el dret d'anul·lar els cursos que no superin un mínim d'inscripcions. Els estudiants afectats podran optar per un canvi de curs o sol·licitar la devolució de la matrícula. Un cop hagin començat els cursos, no s'acceptaran anul·lacions de matrícula. Informació sobre el desistiment de matrícula »