Seminaris Anàlisi mitjançant oscil·ladors tècnics: principis bàsics d’un sistema de trading

Aquest curs online de trading s’adreça a les persones que es vulguin iniciar en el disseny de sistemes d’intercanvi comercial (trading) basant-se en indicadors tècnics i aprendre com s’extreuen senyals a partir d’aquests indicadors.

El seminari s’inicia amb la interpretació d’alguns indicadors tècnics, a partir dels quals, i mitjançant els seus senyals, es podrà fer una primera aproximació als sistemes d’intercanvi comercial (trading) i la seva valoració.

clock iconDurada:
1 mes
comment iconIdioma:
show iconDedicació:
25 hores
calendar iconInici:
Properament
info iconPreu:
Titulació: Certificat de formació continuada de la UOC

Competències
Metodologia
Procés de matrícula
clock iconDurada 1 mes (1 crèdit)
user icon
Professorat: Joan Llobet / Salvador Torra
Preu del curs

• Adquirir coneixements bàsics d’indicadors tècnics.
  • Adquirir habilitats inicials en el disseny de sistemes d’intercanvi comercial (trading).

Competències

• Capacitat de diagnòstic mitjançant oscil·ladors tècnics.
  • Disseny inicial de sistemes d’intercanvi comercial (trading).
  • Introducció als conceptes d’expectativa i gestió del capital.

Metodologia

• Metodologia en línia de qualitat seguint el model educatiu de la UOC, que garanteix el desenvolupament de les competències digitals dels estudiants.
  • Model dinàmic i flexible, centrat en l’estudiant, que permet conciliar la vida professional, la personal i l’acadèmica.
  • Campus Virtual propi de la UOC.
  • Aprenentatge col·laboratiu orientat a la participació i la construcció col·lectiva de coneixements i obert a l’experiència professional dels estudiants.
  • Acompanyament de l’estudiant en tot moment.
  • Recursos d’aprenentatge en un format integrat i innovador, que permeten desenvolupar les activitats d’aprenentatge i l’avaluació corresponent.
  • Aprenentatge basat en la pràctica (learning by doing) mitjançant plataformes gràfiques.
  • Plantejament i resolució de reptes alineats i propers a la realitat professional.
  • Enfocament pràctic i professionalitzador, orientat a l’aplicabilitat.
  • Avaluació contínua i formativa, orientada a l’activitat d’aprenentatge, sense necessitat d’exàmens finals.
  • Retorn formatiu i personalitzat, que retroalimenta i millora el procés d’aprenentatge.
  • Professorat amb una gran formació professional.

1. Indicadors tècnics: una possible classificació
  2. Mitjanes mòbils: filtres
  3. Oscil·ladors tècnics, indicadors de tendència i de volatilitat
  4. Indicadors de moment i concepte de força relativa
  5. Què és un sistema de trading?
  6. Desenvolupament d’un sistema i la seva expectativa
  7. Introducció a la gestió del capital

Procés de matrícula

Omple el formulari de matrícula. El pagament es realitza en línia mitjançant TPV (pagament amb targeta de dèbit o crèdit per mitjà d'internet).

La UOC es reserva el dret d'anul·lar els cursos que no superin un mínim d'inscripcions. Els estudiants afectats podran optar per un canvi de curs o sol·licitar la devolució de la matrícula. Un cop hagin començat els cursos, no s'acceptaran anul·lacions de matrícula. Informació sobre el desistiment de matrícula »