Programes de desenvolupament continu

Curs de Psicologia en les Organitzacions II

Administració d'empreses

Un entorn econòmic cada vegada més canviant i incert exigeix ​​a les empreses un alt nivell de flexibilitat i d’adaptació al mercat, les noves relacions laborals i les formes de producció. L’èxit en el procés dependrà de la gestió de l’equip humà i de la negociació en els conflictes que puguin sorgir de la psicologia aplicada a l’empresa.

Per a una millor gestió dels recursos humans, els professionals han de conèixer els aspectes que condicionen la conducta humana en l’entorn organitzatiu, mitjançant una formació teòrica sobre els processos psicosocials, però també pràctica per mitjà de l’aplicació de tècniques d’intervenció en les organitzacions.

Titulació: Certificat de UOC Xtended Studies en Psicologia en les Organitzacions II

Pla d'estudis

Psicologia aplicada a l’empresa II

Permet una aproximació a un gran espectre de processos psicosocials que es donen en les organitzacions. Tenint clars els conceptes individuals de la persona, desenvolupa el que li passa quan està amb altres persones en els processos comunicatius i què passa quan es produeixen conflictes; s’inclouen també tècniques de negociació. Les persones es constitueixen en grups segons el context i la situació, i sovint el seu comportament està condicionat pel grup, la qual cosa porta a analitzar tècniques de lideratge com entrenament, mentoria… Finalment, determina com la presa de decisions és un procés després del qual hi ha una sèrie de mecanismes predictibles.

Assignatura Hores lectives Durada (mesos) ECTS
TOTAL DEL CURS 60h. 3,5 m. 2,0 c.
Psicologia aplicada a l’empresa II 60h. 3,0 m. 2,0 c.

Programa del curs de Psicologia aplicada a l’empresa II

Les relacions interpersonals

• La comunicació interpersonal
  • La comunicació a les organitzacions
  • El conflicte en l’organització i la seva gestió

Els grups en les organitzacions

• Els grups
  • El lideratge en els grups
  • La presa de decisions

L’organització: canvi i desenvolupament organitzacional

• Conceptes de canvi i desenvolupament
  • Teories del canvi organitzacional
  • Àrees d’intervenció en la línia clàssica
  • Àrees d’intervenció en xarxa

UOC Xtended Studies presenta el calendari del curs d’especialització de Psicologia aplicada a l’empresa II

Requisits d’accés per al Curs de Psicologia en les Organitzacions II

Els estudiants que superin el curs en línia obtindran diferents acreditacions dependent del nivell i la durada del curs. Podràs comprovar quina titulació pots obtenir just a sota d'aquest apartat.

Certificats UOC Xtended Studies

Certificat d’especialització de la UOC de Psicologia aplicada a l’empresa II

Competències del curs de Psicologia aplicada a l’empresa II

• Aplicar diferents tipus d’intervencions en les organitzacions.
  • Identificar problemàtiques organitzatives relacionades amb processos grupals de comunicació, presa de decisions o lideratge.
  • Analitzar, seleccionar i aplicar les diferents teories de la motivació en un context de praxi.

Itineraris

Aquest curs forma part dels programes de doble titulació indicats.

Es tracta d'ofertes formatives compostes pel contingut curricular de dos cursos de temes relacionats i amb un calendari adaptat per poder abordar els programes amb èxit, que donen accés a dues diplomes d'extensió universitària de la UOC.

Veure condicions

haha