Camins, trams per recórrer i arribar a un objectiu.

Hi ha camins rectes, camins per desviar-se a explorar.

Camins que porten a molts llocs…

Així comença el nou vídeo de UOC Xtended Studies. Amb el leitmotiv camins, UOC X presenta una nova peça de la campanya #eltuquevolsser.

Enregistrat en més de vint localitzacions, el vídeo té quatre protagonistes ficticis que s’inspiren en les tipologies d’estudis que ofereix UOC X. La tria d’aquests protagonistes vol donar èmfasi als perfils professionals que poden trobar formació superior més enllà de la universitat a UOC X, com, per exemple, la Irene, que vol anar-se’n a treballar a la seu de l’empresa que tenen a Berlín i ha decidit estudiar a UOC X perquè ofereix cursos d’idiomes, o com l’Àlex, que vol estudiar un cicle formatiu de grau superior i ha triat UOC X per la seva oferta de formació professional.

Amb aquestes històries, UOC X tradueix en imatges la seva relació propera amb els seus estudiants, des del moment en què decideixen formar-se fins que aconsegueixen l’èxit professional i la millora que volen cercar. D’aquesta manera, UOC X es posiciona com l’opció de formació superior més enllà de la universitat.

La idea original és una proposta de l’agència creativa Grey Advertising Spain i el vídeo ha estat produït per Produccions Mínimes.