Programes de desenvolupament continu

Curs en Organització d’Esdeveniments i Viatges de Negoci. Ofimàtica

Administració d'empreses

El competitiu entorn econòmic actual obliga les empreses a l’organització d’esdeveniments corporatius en què els directius puguin establir relacions comercials. En l’organització d’esdeveniments i viatges de negocis, l’assistent de direcció ara té un fort aliat: les diferents solucions informàtiques que permeten accelerar la transmissió d’informació i el procés de presa de decisions.

Per a treballar avui en dia com a assistent de direcció és imprescindible disposar dels coneixements i d’una formació pràctica centrada en les diferents solucions informàtiques (ofimàtica), amb la qual el professional pugui donar resposta a qualsevol imprevist.

Titulació: Certificat de UOC Xtended Studies en Organització d'Esdeveniments i Viatges de Negoci. Ofimàtica

Plà d'estudis

Organització d’esdeveniments i viatges de negocis

S’analitzen quins són els objectius de les reunions i tècniques per a gestionar el temps, els objectius i l’organització dels viatges i com s’han de rebre les persones que visiten l’empresa.

Aplicacions ofimàtiques

En l’organització d’una empresa, la possibilitat de disposar de la informació amb rapidesa és clau per a prendre les decisions més encertades. L’objectiu essencial d’aquesta assignatura és proporcionar la destresa suficient per a trobar solucions informàtiques a qualsevol problema que plantegi el treball diari. Per a assolir aquests coneixements, es treballa amb les aplicacions de Microsoft Office 2010 i el sistema operatiu en què es basa: Windows 7.

Assignatura Hores lectives Durada (mesos) ECTS
TOTAL DEL CURS 120h. 6,5 m. 4,0 c.
Organització d’esdeveniments i viatges de negocis 60h. 3,0 m. 2,0 c.
Aplicacions ofimàtiques 60h. 3,0 m. 2,0 c.

Programa del curs Organització d’esdeveniments i viatges de negocis

Organització de reunions i esdeveniments corporatius

• Organització de reunions
  • Organització d’esdeveniments corporatius

Organització de viatge de negocis

• Tipus de viatges
  • Objectius del viatge de negocis
  • Organització de viatges nacionals
  • Organització de viatges internacionals
  • Drets del viatger. Modificacions i anul·lacions. Assegurances
  • Viatge d’incentius

Windows 7

• La interfície del sistema
  • Aparença
  • Finestres, carpetes i arxius. Utilitats

Word 2010

• Treballar amb el text
  • Qüestions de disseny
  • Inserir objectes i personal document

Excel 2010

• Treballar amb, fulls, files i columnes
  • Dades i fórmules
  • Disseny de cel·les
  • Gràfics
  • Rangs, funcions i referències

Access 2010

• Les dades ben ordenades
  • Treballar amb taules
  • Objectes d’una base de dades

Powerpoint

• Treballar amb diapositives
  • Text
  • Vistes
  • Disseny de les diapositives
  • Inserció i dibuix d’elements. Prepara la presentació

Requisits d’accés per al Curs en Organització d’Esdeveniments i Viatges de Negoci. Ofimàtica

Els estudiants que superin el curs en línia obtindran dos acreditacions diferents:

Certificats  UOC Xtended Studies

Certificat de UOC Xtended Studies d’Organització d’esdeveniments corporatius i viatges de negocis

Certificat de UOC Xtended Studies d’Aplicacions ofimàtiques

Competències del curs d’Organització d’esdeveniments i viatges de negocis

• Gestionar l’organització d’esdeveniments, reunions i altres esdeveniments corporatius, seguint les normes i els protocols establerts.
  • Organitzar reunions i esdeveniments corporatius d’acord amb les directrius rebudes, la cultura i els objectius de l’organització i negociant les condicions amb les persones implicades, amb l’objectiu d’aconseguir els resultats definits i la millora de la qualitat del servei.
  • Negociar en l’organització de viatges nacionals i internacionals, tenint en compte els terminis fixats i complint les normes internes, de manera que s’aconsegueixi la rendibilitat i l’eficiència màximes en el seu desenvolupament i la millora de la qualitat del servei.
  • Utilitzar el sistema operatiu per a desenvolupar les accions habituals a nivell usuari i les diferents aplicacions que incorpora.
  • Crear i editar textos amb diferents opcions tipogràfiques de font, mida i color.
  • Dissenyar i manipular fulls de càlcul amb taules i fórmules.
  • Desenvolupar les accions de disseny, creació i manteniment d’una base de dades.
  • Fer presentacions amb diapositives i inserir animacions tant de text com d’imatges.

Itineraris

Aquest curs forma part dels programes de doble titulació indicats.

Es tracta d'ofertes formatives compostes pel contingut curricular de dos cursos de temes relacionats i amb un calendari adaptat per poder abordar els programes amb èxit, que donen accés a dues diplomes d'extensió universitària de la UOC.

Veure condicions

Utilitzem galetes pròpies i de tercers. L’anàlisi de les dades que recopilem ens permet millorar el web i oferir una informació i uns serveis més personalitzats. Si continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. Per a més informació, consulta la política de galetes.