Programes de desenvolupament continu

Curs de Visualització de les Relacions Públiques

Comunicació i màrqueting

En l’actualitat, com a conseqüència de la innovació en les tecnologies de la informació, les accions públiques d’una empresa i dels seus representants tenen una visibilitat i una rellevància mai aconseguida fins ara. Mai abans, el protocol i la responsabilitat social han estat tan importants en la gestió empresarial. La imatge corporativa de l’empresa pot beneficiar-se o patir negativament segons la repercussió del missatge transmès.

Per a treballar en aquest sector és imprescindible disposar dels coneixements i les habilitats necessàries per a poder organitzar amb èxit qualsevol esdeveniment empresarial, mitjançant una formació adequada al més practica possible, que destaqui el paper del professional coneixedor de les normes socials i que transmeti eficàcia i serietat.

Titulació: Certificat de UOC Xtended Studies en Visualització de les Relacions Públiques

Pla d'estudis

Visualització de les relacions públiques

Juntament amb la dimensió estratègica, també hi ha elements clau que tenen una major visibilitat social i són més fàcils de reconèixer i percebuts. L’assignatura facilita: Programar i organitzar un esdeveniment o la participació en altres organitzats per tercers. Planificar, aplicar i gestionar el protocol en una empresa. Analitzar i avaluar l’estat de la responsabilitat social en una organització i crear un pla de responsabilitat social.

Assignatura Hores lectives Durada (mesos) ECTS
TOTAL DEL CURS 60h. 3,5 m. 2,0 c.
Visualització de les relacions públiques 60h. 3,0 m. 2,0 c.

Programa del curs de Visualització de les Relacions Públiques

Protocol

• Tipus de protocol
  • Elements que defineixen el protocol
  • Protocol empresarial

• Organitzar un esdeveniment
  • Tipus d’esdeveniments
  • Esdeveniments de més d’un dia

Responsabilitat social

• Responsabilitat social: més enllà d’una moda
  • Com implementar i comunicar un programa d’RS
  • Mesura i gestió de l’RS. Accountability

Requisits d’accés per al Curs de Visualització de les Relacions Públiques

Els estudiants que superin el curs en línia obtindran diferents acreditacions dependent del nivell i la durada del curs. Podràs comprovar quina titulació pots obtenir just a sota d'aquest apartat.

Certificats UOC Xtended Studies

Certificat de UOC Xtended Studies de Visualització de les Relacions Públiques

Competències del curs de Visualització de les Relacions Públiques

Les competències que assolirà en aquest curs la persona que vulgui implementar un programa de relacions públiques són les següents:

• Organitzar correctament el protocol d’una empresa i l’aplicació de les seves normes bàsiques.
  • Organitzar correctament la presència d’una organització en actes públics de diferent naturalesa.
  • Dissenyar un programa de responsabilitat social i integrar-lo en l’organització.

Objectius del curs de Visualització de les Relacions Públiques

• Classificar els tipus de protocol.
  • Identificar els elements del protocol.
  • Identificar els trets característics de cada esdeveniment i els possibles punts crítics a l’hora d’organitzar-los.
  • Distingir entre els diferents tipus d’esdeveniments i actes públics.
  • Comprendre què és la responsabilitat social i analitzar-ne el concepte.
  • Valorar els nivells de responsabilitat social d’una empresa.
  • Orientar les polítiques de responsabilitat social d’una organització d’acord amb els seus objectius.
  • Identificar els diferents instruments de mesura i gestió de la responsabilitat social.

Itineraris

Aquest curs forma part dels programes de doble titulació indicats.

Es tracta d'ofertes formatives compostes pel contingut curricular de dos cursos de temes relacionats i amb un calendari adaptat per poder abordar els programes amb èxit, que donen accés a dues diplomes d'extensió universitària de la UOC.

Veure condicions