Cursos de formació superior per a professionals

Es tracta d’una oferta formativa equiparable a la formació professional de grau superior, i que aporta un perfil del professional a les diferents àrees funcionals de l’empresa, enfocada a formar professionals que s’adaptin a les necessitats del mercat i que tinguin visió de futur, i al mateix temps que desenvolupin un perfil de gran aprofitament de les TIC en el treball.

Aquests cursos permeten obtenir un títol d’extensió universitària de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Per àrea de coneixement

Operacions i logística

Administració d'empreses

Salut

Comunicació i màrqueting

Hosteleria i turisme

Indústria i medi ambient

Comptabilitat i finances

Informàtica

Operacions i logística

Administració d'empreses

Salut

Comunicació i màrqueting

Hosteleria i turisme

Indústria i medi ambient

Comptabilitat i finances

Utilitzem galetes pròpies i de tercers. L’anàlisi de les dades que recopilem ens permet millorar el web i oferir una informació i uns serveis més personalitzats. Si continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. Per a més informació, consulta la política de galetes.