Curs d’Accés a la Universitat per a > 45 anys

Accès a l'universitat

Accès a l'universitat

Les persones majors de 25 anys d'edat podran accedir als ensenyaments universitaris oficials de Grau mitjançant la superació d'una prova d'accés. Les universitats són els qui organitzen les proves d'accés, en el marc establert per les Administracions educatives.

Testimonis

Marta Sánchez
Curs d’Assistent de direcció

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed vehicula mauris sit amet rhoncus maximus. Nulla sit amet sem pretium, fermentum libero sit amet, rutrum erat.

Paula Rodríguez
Curs d’Assistent de direcció

Maecenas porttitor nisl sed ipsum efficitur, quis varius ex porttitor. Pellentesque facilisis turpis vitae ante tempus, sed fermentum leo ultrices. Cras et eleifend diam, sed mattis orci.

Sense interessos

Paga en còmodes quotes mensuals sense interessos. Perquè la teva única preocupació sigui estudiar.

Informa-te'n

Utilitzem galetes pròpies i de tercers. L’anàlisi de les dades que recopilem ens permet millorar el web i oferir una informació i uns serveis més personalitzats. Si continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. Per a més informació, consulta la política de galetes.