Des del mes de març, l’assignatura d’anglès del Curs d’Accés a la Universitat per a més grans de 25 anys de UOC X s’imparteix amb la metodologia del CIM (Centre d’Idiomes Moderns). Aquest es un curs preparatori per les proves d’accés a la universitat. Les principals novetats d’aquesta col·laboració són:

La metodologia de l’assignatura també ha canviat i actualment ja és més participativa i col·laborativa. La coordinadora de l’assignatura, Dunya Martínez Fortuny, ha dissenyat el pla docent amb aquesta nova metodologia i s’encarregarà de gestionar l’equip docent (consultors/es). Els alumnes compartiran els seus treballs al fòrum, on la resta de companys els podrà consultar i comentar públicament.

La metodologia de l’assignatura d’anglès del Curs d’Accés a la Universitat per a més grans de 25 anys està basada en les PAC de la UOC i està centrada en l’activitat. Els estudiants poden adquirir coneixements dels nivells d’anglès A2 o B1. L’objectiu del curs és treballar l’idioma i que els alumnes es familiaritzin amb el format de l’examen al mateix temps que aprenen anglès.

Aquesta col·laboració entre el CIM i un dels estudis de UOC X se suma a la que ja existeix amb l’FP online de Jesuïtes Educació en col·laboració amb la UOC. En aquest cas, els alumnes d’FP adquireixen els coneixements d’anglès fent servir les eines del CIM, com el Langblog, on pengen vídeos en anglès que poden ser vistos i comentats pels companys.

El CIM és el Centre d’Idiomes Moderns, la institució que gestiona les assignatures d’idiomes de les titulacions universitàries oficials de la UOC. D’altra banda, el CIM és un centre de recerca sobre l’aprenentatge d’idiomes. Tot el coneixement universitari que es genera al CIM s’aplica en el mètode d’aprenentatge dels nostres cursos d’idiomes en línia.

Si vols preparar-te per la prova d’accés a la Universitat i vols saber més sobre el Curs d’Accés a la Universitat per a més grans de 25 anys o de 45 anys, pots trobar més informació aquí.