Presentem els nous vídeos promocionals dels cursos en línia d’idiomes del CIM (Centre d’Idiomes Moderns). Les peces, en lloc de centrar-se en la metodologia del CIM, posen en relleu un altre dels seus valors: el vessant humà dels responsables del mètode d’aprenentatge.

Cada professor ha protagonitzat un vídeo corresponent a l’idioma de què és responsable. Parla en la seva llengua nadiua o mostra el domini de la llengua que imparteix. Tots ells han posat una part de la seva experiència personal i docent en el discurs que adrecen als futurs estudiants, que conviden a estudiar idiomes en línia a la UOC.

En Joseph Hopkins, el director del CIM, posa en relleu la filosofia que hi ha darrere de tota la formació d’idiomes: a la UOC ensenyem els estudiants a comunicar-se de manera efectiva amb gent de tot el món.

La Nathalie Bittoun, professora responsable dels cursos de francès, explica que saber idiomes ens eixampla la mentalitat i que saber francès ens acosta als nostres veïns francòfons.

En Pedro Fernández Michels, professor responsable dels cursos d’alemany, ens fa saber que la seva llengua ens acosta la cultura alemanya i ens obre les portes a un ampli món laboral.

Al seu torn, en David Martínez, professor responsable dels cursos de xinès, ens transmet la seva admiració per la cultura xinesa.

En canvi, la Takako Otsuki, professora responsable dels cursos de japonès, ens parla de l’interès que li desperta la presència de la llengua japonesa en la cultura occidental.

La Mercè Vázquez, professora responsable dels cursos de català, explica que per mitjà de les llengües, com la catalana, s’entenen les cultures i com es relacionen les persones.

I la Laia Canals convida els estrangers a aprendre espanyol, la segona llengua més parlada del món, la llengua de Cervantes.

Tots ells són les cares visibles del CIM. Rere seu, cada semestre un ampli equip de professors col·laboradors fan el seguiment dels més de 6.500 estudiants del Centre d’Idiomes Moderns que cada any aprenen anglès, francès, alemany, català, xinès, japonès o espanyol a la UOC.